|
BRYKIECIARKI Maszyny i urządzenia do produkcji brykietów
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ptasiek
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawy
|
Wysłany: Sob 23:39, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
kuciech napisał: | w chińskim granulatorku sa kalamitki starego typu, z boku wałka jest mały otwór, do takiej kalamitki specjalna sztywna nasadka na smarownicę - w postaci metalowej rurki ze stożkiem |
U mnie złamał się wałek. O tym pisałem wcześniej. Zrobiłem nowy z drążka rozpieraka szczęk hamulcowych od MAN-a Ten się raczej nie złamie. Problem jest do rozwiązania BEZ kalamitek nowego czy starego typu. Ja nawierciłem bardzo cienkie otwory wzdłużne 3,5 mm i 4 mm otwór poprzeczny pomiędzy łożyskami. Smarownica ze sztywną końcówką doskonale sobie radzi odpowiednio dociśnięta do takiego otworu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adas_weteryniarz
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bolków
|
Wysłany: Pon 12:56, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ptasiek
masz racje , bez kalamidek z tą storzkową końcówką też pójdzie.
słyszałem że w mgl200 jest układ centralnego smarowania.
co wy nat ?? słyszeliście o tym??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wertus23
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świecie n.W.
|
Wysłany: Pon 13:40, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A smar z tego wałka nie cofa się , jeśli otwór nie jest zakończony kalamitką?
można wkręcić kalamitkę taką wystającą.
Załóżmy, że idę do hurtowni stali i jaki wybrać materiał na wałek do rolek?
Stal 45 lub 55? Może coś innego?
Centralne smarowanie - układ, który automatycznie dozuje odpowiednią ilość smaru w odpowiednim czasie,
Widziałem to w innej maszynie przemysłowej
potrzebne:
- zbiornik z pompką (specjalnie do tego przeznaczone)
- rurki pcv
- jakiś sterownik
Moim zdaniem drogo to wyjdzie, no chyba że produkcja 24h/dobę non stop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ecurex
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:04, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
Niestety jakość chińskich styczników pozostawia wiele do życzenia.
Proponuję wymianę w lokalnym sklepie elektrycznym na europejski odpowiednik i wszystko powinno chodzić dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek KTM
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:55, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kolega napisał.
U mnie złamał się wałek. O tym pisałem wcześniej. Zrobiłem nowy z drążka rozpieraka szczęk hamulcowych od MAN-a Ten się raczej nie złamie. Problem jest do rozwiązania BEZ kalamitek nowego czy starego typu. Ja nawierciłem bardzo cienkie otwory wzdłużne 3,5 mm i 4 mm otwór poprzeczny pomiędzy łożyskami. Smarownica ze sztywną końcówką doskonale sobie radzi odpowiednio dociśnięta do takiego otworu.
A koledze mowi KL-360 ze stała matrycą a czterema obrotowymi rolkami. Rozchodzi sie jak tutaj rozwiazac smarowanie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loginal
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:17, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
powodem problemów ze stycznikiem lub przyciskiem załączającym jest zapylenie. Można okresowo użyć sprężonego powietrza w sprayu i przedmuchiwać szafkę sterowniczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek KTM
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Śro 22:02, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawi mnie jak sobie poradziliscie Koledzy z wilgotnoscia wymagana do produkcji peletu??? Bo ja mam z tym porblem, po rozdrobnieniu przez rebak mam okolo 28%-30%wilgoci, nastepnie po przepuszczeniu przez rozdrabniacz wychodzi 35%-38%. Tu mam maly dylemat. Mieszanie z suchszym surowcem zbytnio sie nie sprawdza. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loginal
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:36, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Na zbyt dużą wilgotność nie ma sposobu. Można oczywiście robić pelet ,,na siłę" z materiału o większej wilgotności stosując chociażby dużą ilość Borrementu lub Borrespersa i wolniej niż normalnie sypiąc surowiec. Można wówczas uzyskać doskonałej jakości pelet, ale wydajność będzie niewielka bo zaledwie 30-70 kg/h, no i ten pelet będzie drogi. Niestety - chcąc robić doskonały pelet, uzyskiwać dużą wydajność i robić to tanio - najlepiej mieć materiał o wilgotności 15-17% oraz temperaturze 90'C. Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] tel. 510659466
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ptasiek
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawy
|
Wysłany: Czw 18:57, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Maciek KTM napisał: |
A koledze mówi KL-360 ze stała matrycą a czterema obrotowymi rolkami. Rozchodzi się jak tutaj rozwiązać smarowanie. Pozdrawiam |
Rozwiązania ze złomowanych samochodów ciężarowych są jednak bezcenne i dalej uważam : najlepsze. Radzę poszwędać się po złomowcu i polukać na wały kardana różnych marek. Tam jest wszystko jak na tacy. Wytrzymałość, moce przenoszone i rozwiązania smarowania. Myślę, że coś podpowiedziałem.
Tak na marginesie nie wierzę, żeby chińczykom chciało się od zera wymyślać jakiś zaawansowany technologicznie sprzęt. Dlatego jestem pewien, że wszystkie części wchodzące w skład peleciarek ichniej produkcji można znaleźć w pospolitych maszynach do czego innego przeznaczonych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek KTM
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Czw 23:20, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dobry wieczor Koledzy. Dziekuje za wszelkie sugestie. Produkcja peletu jest bardzo skąplikowana, duzo pochlania czasu, energi, pracy, siły wlasnej, pomysłow, zaplecza magazynowego, socjalnego, technicznego, finansowego, ITD. Krew z nosa, wiatr w oczy i pod gore. Co chwile trzeba cos poprawiac, miec duzo cierpliwosci, samo zawziecia. To dla tych co mysla o produkcji 300-500kg/h, ostatnio duzo czytam wypowiedzi i pytania osob, ktore chca rozpocząc produkcje peletu i tych co juz maja doswiadczenie i napisze, ze naprawde nie jest latwo i lekko tak jak by sie wydawało. Chyba, ze ktos na wydanie ma BAŃKE to linie postawi na tip-top chociasz, tez to nie jest tak hop.( wysarczy zobaczyc na potentatow ukrainskich lub na nasz krajowy BARLINEK.(byli na targach w Poznaniu)
Ja teraz mam problem z zawieszającą sie trociną o wielkosci frakcji od 20 do 50 mm, w lejach poj:50m/3 JEDEN i o ksztalcie stozka cztero bokowego. Maze Koledzy podzucą sugestie w tym kierunku co wykozystac, zastosowac by czesciowo lub calkowicie zniwelowac problem.
Z GORY DZIEKUJE KOLEGOM ZA WSZELKIE PODPOWIEDZI I SUGESTIE, KTORE OTRZYMAŁEM I OTRZYMAM. POZDRAWIAM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ptasiek
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawy
|
Wysłany: Sob 11:16, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Przykręć na zewnątrz leja malutki 200-300W wibrator. Rezonans w jaki wprawi lej powinien załatwić sprawę. W każdym razie przy zawieszającym się cemencie załatwia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek KTM
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Sob 17:16, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Kolego za sugestie. Zagadzam sie z toba, ze przy materialach sypkich to sie sprawdza, ale przy mojej trocinie nie daje rady nawet podajnik ślimakowy.
PYTANIE- produkuje ktos pelet na KL-360 Mialbym pare pytan w tej kwesi, bo sam mam taką. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:14, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
miałem wibrator na leju w zbiorniku i było jeszcze gorzej bo się ubijały jeszcze bardziej. najlepiej to ten wygarniacz co dałem link w innym temacie. nie wiem jak on się sprawdza bo miałem mieć taki zbiornik ale zrezygnowałem bo było trzeba ciąć zakupy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidg2 dnia Sob 19:15, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|