|
BRYKIECIARKI Maszyny i urządzenia do produkcji brykietów
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert81
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 16:38, 17 Sty 2017 Temat postu: grzejący się silnik |
|
|
Witajcie mam pytanie jak bardzo i czy to nirmalne ze przy brykietowaniu grzeje sie silnik na poczatku mialem problemy z moja maszyna bo pracowala na 50-70barach teraz podkrecilem ja tyle co daje pompa 150bar ale i tak zostawilem rezerwe czyli 140bar prasuje wszystko jest oki brykiet ladny twardy jak skala tylko silnika nie moge dotknąc nie wiem czy tez tak macie czy zamontowac dodatkowe chlodzenie.Dodam ze silnik 7,5KW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek4168
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 20:03, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
To nie jest normalne, moja maszyna miała silnik 7,5KW pompa tłoczkowa 25l/min, cisnienie około 200bar, silnik po kilku godz. był ciepły. Sprawdź czy silnik podczas pracy ma wszystkie trzy fazy na zaciskach, jak ma, to niestety jedno uzwojenie ma spalone. Jeżeli silnik nagrzeje się do 90 stopni C,
to uzwojenia się przepalają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert81
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 23:47, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli czeka mnie przezwojenie silnika ciekawe jaki to koszt ok dzieki bede czekal co dalej sie bedzie robilo chyba ze go spale:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek4168
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 13:18, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Kiedyś było 100zł za 1kw, nie wiem jak jest teraz, pewnie nie jest drożej, bo rzadko kto teraz silniki przewija. Ja to bym szukał całego silnika, z fabrycznym uzwojeniem, jednak tak jak w fabryce żaden elektryk silnika nie przewinie, poza tym wyjdzie dużo taniej, bo silnik można kupić za około 300, 400zł, i jeszcze stary sprzedać na złom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert81
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 13:44, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
juz chyba wiem co jest grane silnik mialem polaczony w gwiazde a powinien byc w trojkąt tera powinien byc mocniejszy a tak przy docisku prawie sie zatrzymywal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek4168
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 14:45, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
A no to zmienia postać rzeczy, tak dla przypomnienia jeżeli na silniku są oznaczenia trójkąt, gwiazda
230/400V to silnik ma być podłączony w gwiazdę(można taki silnik podłączyć w trójkąt, ale tylko do sieci specjalnej, gdzie napięcie międzyfazowe, jest 230V, kiedyś w zakładach pracy takie były), jeżeli jest tylko trójkąt 400V to silnik ma być podłączony w trójkąt. Do silnika 7,5KW, podczas rozruchu powinien być jeszcze przełącznik gwiazda trójkąt, lub jak w Twoim przypadku soft-start, taki soft-start można też samemu zrobić. Bez soft-startu będzie wybijał zabezpieczenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darek4168 dnia Śro 14:47, 18 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert81
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 14:53, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dzieki jutro zobacze i dam znac ale na silniku mam jak byk 380V w trojkacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|